Handla & betala
Så här handlar du - frakten kostar 59 kronor - vi skickar med postnord.
- När du har sett ut en produkt du vill köpa klickar du på köp för att lägga produkten i Varukorgen. På samma sätt lägger du till ytterligare produkter i din varukorg.
- Efter att du har lagt alla produkter du önskar köpa i varukorgen går du till kassan, vars länk du hittar högst upp till höger – Till kassan - på den aktuella sidan.
- Välj önskat leveranssätt (hämta själv i butik eller leverans till er). Läs mer om våra olika leveranssätt.
- Kontrollera att alla de produkter du önskar köpa finns med i din varukorg. Vill du ändra antal eller ta bort någon produkt kan du göra det i kassan. Vill du lägga till en produkt i din varukorg letar du upp den som vanligt och klickar på köp för att uppdatera varukorgen, och klickar dig sedan vidare till kassan igen.
- Välj det betalningssätt du önskar använda. Använder du swish så kan vi ändra på ordern om det blir fel efter kontakt med er, väljer ni Klarna så måste ordern i de flesta fall göras om av er själv. Läs mer om våra olika betalsätt & finansiering.
- Fyll i dina adress- och personuppgifter när du väljer betalning med swish eller bankgiro. Väljer du klarna så hämtas din uppgifter från folkbokföringen av dem, i de fall du valt betalning med faktura så görs en kreditupplysning på dig av klarna om du är ny hos dem.
- När alla uppgifter är rätt ifyllda och du säkerställt att du lagt i rätt produkter i varukorgen väljer du att bekräfta din order genom att klicka på Slutför.
- När du bekräftar din order hanteras din betalning enligt villkoren för det betalningssätt du valt samt de leveranssätt som du önskar.
- Du kommer att få en orderbekräftelse via e-post som bekräftar att vi har mottagit din order. OBS! Om ni inte fått orderbekräftelse, se efter i er "skräpkorg" där den kan hamna ibland, annars lägger ni ett mail till order@modeeva.se så skickar vi en ny. I de flesta fall finns den i "skräpkorgen" eller också är er "inkorg" full och bör tömmas.
- Du kommer även att få ett e-postmeddelande med en leveransbekräftelse i samband med att dina produkter lämnar vårt lager.
- Ser vi upprepande beställningar som i hög grad returneras så skickas inga varor, allt för att minska miljöpåverkan med transporter och emballage samt kringkostnader.
Kontakta oss gärna för mer information.
Neutral förpackning
Din personliga integritet gällande vad du handlar och var är viktig anser vi, därför väljer vi att skicka beställningar i kartong eller brev utan textreklam av avsändare.